قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود فیلم _ دانلود رایگان قسمت اول و دوم سریال طنز گنج مظفر

دانلود فیلم _ دانلود رایگان قسمت اول و دوم سریال طنز گنج مظفر

دانلود فیلم _ دانلود رایگان قسمت اول و دوم سریال طنز گنج مظفر

Ganje-Mozafar-1

دانلود فیلم _ دانلود رایگان قسمت اول و دوم سریال طنز گنج مظفر

موضوع : طنز

سال انتشار : 1385

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 350 Mb

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران :  مهران مدیری، سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، الیکا عبد الرزاقی، علی لک پوریان ، بهنوش بختیاری و…

خلاصه داستان :خلاصه فیلم:
گنج (باغ) مظفر داستان تنها میراث به جا مانده از خان قلی خان خان بزرگ منطقه ی قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دو تکه ایب که در یک طرف آن مظفر زر گنده ملقب به مظفر خان به همراه خانواده و خدم و حشم و در یک طرف منصور مظفر زر گنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند…در گنج مظفر خاندان مظفر همه در پي يافتن يك الماس و گنجي هستند. گنجي كه هر تكه از نقشه آن در دست يك نفر است و افراد خاندان مظفر براي پيدا كردن اين گنح بايد با هم متحد شوند. همان شخصيت‌هاي سريال باغ مظفر در اين كار هم هستند، مثل خان مظفر(مهران مديري) و پسرش (سيامك ا نصاري)، دخترش(سحر جعفري جوزاني)، عروس خانواده(شقايق دهقان)، پدر عروس (نادر سليماني)، مادر عروس (ليكا عبدالرزاقي)، برادر خان مظفر، منصور (محمدرضا هدايتي) و خانم دكتري كه همسر منصور شده (بهنوش بختياري). نوكر خان مظفر (نصراله رادش) و برادر تازه پيدا شده (قل‌مراد). اين سريال را هم پيمان قاسم‌خاني سرپرستي نويسندگانش را كرده و علاوه بر الوند، مهراب قاسم‌خاني و امير مهدي ژوله در آن همكاري داشتند.
گنج مظفر برخلاف باغ مظفر فقط محدود به يك لوكيشن نبوده است، حتي براي فيلمبرداري آن مديري و گروه‌اش به لوكيشن‌هايي مثل بيمارستان، لواسان و شمال رفته‌اند.

توضیحات : گنج مظفر نام سریال پخش نشده‌ای به کارگردانی مهران مدیری است که پس از اتمام مجموعه باغ مظفر فیلمبرداری آن شروع شد. این مجموعهٔ تلویزیونی را پیمان قاسمخانی و گروهش نوشته‌اند و حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان تهیه‌ کرده‌اند.

در آذر ماه سال ۱۳۸۶ اخباری مبتنی بر این که این سریال از طریق لوح های فشرده و به صورت پخش خانگی منتشر می‌شود از صدا و سیما پخش شد. اما پخش سریال بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

در تیر ماه سال ۱۳۹۲ با واگذاری مالکیت این سریال به مؤسسه گلرنگ رسانه زمینه برای پخش آن در شبکه خانگی فراهم شد. گفته می شود این سریال پس از پایان پخش سریال ویلای من در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.

دانلود با لینک مستقیم قسمت اول

دانلود با لینک مستقیم قسمت دوم

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید