قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود رايگان بازی پرورش,نگهداری و فروش گياهان Plant Tycoon

دانلود رايگان بازی پرورش,نگهداری و فروش گياهان Plant Tycoon

دانلود رايگان بازی پرورش,نگهداری و فروش گياهان Plant Tycoon

دانلود رايگان بازی زيبا و كم حجم پرورش,نگهداری و فروش گياهان Plant Tycoon

دانلود بازي زيباي و جديد پرورش و نگهداري و فروش گياهان (كاكتوس)Plant Tycoon

دانلود رايگان بازي زيبا و جديد و كم حجم و سرگرم كننده ي پرورش,نگهداري و فروش گياهانPlant Tycoon 2012 را براي شما عزيزان با كرك كامل آماده دانلود و استفاده مي باشد. شما در اين بازي زيبا نقش يك باغچه بان و پرورش دهنده را بازي خواهيد كرد كه به پرورش  و نگهداري گياهان عجيب و غريب خواهيد پرداخت و  بعد نيز اين گياهان را به فروش بايد برسانيد. شما بايد با سرمايه اي كه به دست مياوريد از راه فروش . اين سرمايه را مديريت كنيد چون بعضي موقعه به گياهان شما حشرات موزي حمله ميكنند و آفت ميزند به گياهان براي همين بايد سم و كود براي گياهان تهيه كيند و در ضمن پرورش گياهانتان را نيز زيادتر كنيد.

توجه توجه
در هنگام بازی حشرات و موجودات  با ارزشی وارد گل‌خانه‌ی شما می‌شوند که شما باید با تورهايي كه داريد آن‌ها را بگیرید و در مجموعه‌ای که جمع‌آوری می‌کنید نگه‌داری کنید. در صورتیکه حشره‌ای که گرفته‌اید تکراری و در مجموعه شما موجود باشد آن را می‌فروشید و اگر آن حشره از حشرات کمیاب باشد قیمت آن خيلي خيلي بالاست.
از ویژگی‌های جالب این بازی این است که هنگامیکه شما از بازی خارج شده و یا حتی کامپیوتر خود را خاموش می‌کنید کاکتوس‌ها بطور طبیعی و مانند دنیای واقعی به رشد خود ادامه می‌دهند. بعضا ممکن است از حالت سلامت خارج شوند ولی چون کامپیوتر شما خاموش است و یا در خارج بازی هستید متوجه نشوید. برای متوقف کردن زمان بازی که بتوانید تسلط کامل بر بازی داشته باشید از منوی اصلی بازی وارد قسمت Option شوید و در پایین قسمت Option زمان بازی را در حالت Stop-time قرار دهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 2000/Me/XP/Vista
CPU: 800 MHZ
RAM: 96 MB
Other: DirectX 7
سیستم پیشنهادی مورد نیاز:
OS: Windows 2000/XP/VISTA
CPU: 600MHz or faster Processor

لينك دانلود فايل

 

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید