قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز Panic Flight – سیمبیان

دانلود بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز Panic Flight – سیمبیان

دانلود بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز Panic Flight – سیمبیان

Panic-Flight

 بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز Panic Flight – سیمبیان

Panic Flightیک بازی بسیار جذاب کم حجم با سبکی دو بعدی و فانتزی است که برای گوشیهای نوکیا طراحی شده است.در این بازی شما در نقش یک خلبان هواپیمای مسافربری هستید و باید در طول پرواز خود را برای خطرناکترین و وحشت اورترین اتفاقات اماده کنید و بتوانید در بدترین شرایط هم هواپیما را کنترل کرده و مدیریت پرواز را در دست داشته باشید.و مهیج ترین قسمت بازی این است که هیچ کدام از پرواز های شما در هوای صاف و وضعت سفید انجام نمی شود بلکه تمام انها در وضعیت های اضطراری انجام میشود.

 بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز Panic Flight

این بازی دارای 300مرحله ی مهیج و مختلف می باشد شما باید بتوانید از مسیر های صعب العبور و مسیرهای که اجازه ی پرواز در ان مسیر ها را به ندرت به خلبانانی همچون شما می دهند عبور کنید.

در طی عبور از این مسیر ها و کنترل هواپیما باید سکه هایی که در مسیرتان قرار دارد را جمع کنید و امتیاز بیشتر و بیشتری برای خود جمع کنیدتا بتوانید به مراحل بالاتر بروید .در این بازی شما به دقت عمل و سرعت عمل زیادی احتیاج دارید.

 بازی کم حجم جالب وحشت از پرواز

این بازی مهیج و بسیار جذاب که دارای سبکی دو بعدی و فانتزی است است رای گوشی های نوکیا طراحی شده و قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 , آنا , بل و ^3 است برای دانلود در سایت دانلود بازان قرار گرفته است.

دانلود بازی کم حجم

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید