قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود فیلم شستشوی گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) 92

دانلود فیلم شستشوی گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) 92

دانلود فیلم شستشوی گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) 92

emam_reza

آئین شستشوی گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) در آستانه سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع)، طی آئینی گنبد طلای حرم مطهر رضوی شستشو داده شد.

در طلوع آفتاب پنجمین روز از دهه کرامت رضوی، آئین سنتی شستشوی گنبد منور رضوی آغاز شد و دو روز ادامه دارد.

زیارت صحیح، باید فرهنگ‌سازی شود

یک کارشناس تربیتی گفت: آداب صحیح زیارت، با توجه به پیشرفت‌های کنونی باید در میان مردم فرهنگسازی شود.

حجت‌الاسلام‌ مهدی واعظ موسوی چهارشنبه شب اظهار کرد: با وجود اینکه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی، روز به روز علمی‌تر و متنوع‌تر شده است، در مباحث فرهنگ زیارت، باید کار بیش‌تری انجام شود زیرا هنوز آداب صحیح زیارت به خوبی در میان مردم فرهنگ سازی نشده است.

وی ادامه داد: در پرتو زیارت، تجدید پیمان و عهدی با امام خود داریم و در فرهنگ زیارت ارتباط بین زائران صورت می‌گیرد که خود موجب وحدت میان مسلمین می‌شود.

واعظ موسوی در ادامه به جایگاه زیارت پرداخت و بیان کرد: زیارت یک فعالیت نمادین مثل حج است که به نقل قرآن کریم جزء شعائر محسوب می‌شود و بزرگداشت شعائر در قرآن نیز از نشانه‌های تقوای دل مطرح شده است.

انتشار 193عنوان کتاب با موضوع سیره رضوی

مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: طی فعالیت های انجام شده در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از ابتدای تاسیس تا کنون، 193 عنوان کتاب شامل 432 جلد درباره زندگانی و سیره امام رضا(ع)منتشر شده است.

حجت الاسلام علی اکبر الهی خراسانی با بیان اینکه از این تعداد 124 عنوان شامل 135 جلد چاپ اول و 69 عنوان شامل 297 تجدید چاپ بوده، افزود: جمع کل صفحات کتاب‌های چاپ شده توسط بنیاد 55 هزارو 785 صفحه بوده است.

وی همچنین شمارگان مجموع کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی با موضوع امام رضا(ع) را دو میلیون و 157 هزارو 800 جلد اعلام کرد.

وی در مورد مجموع انتشارات سال 92 بنیاد پژوهش‌های اسلامی هم گفت: 58 عنوان کتاب در این سال تالیف شده که 55 عنوان در چاپ اول با 59 جلد و 3 عنوان در چاپ‌های بعدی در 12 جلد بوده و به این ترتیب مجموع تولیدات امسال 71 جلد کتاب بوده است.

دانلود با لینک مستقیم

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید