قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خرید پستی و اینترنتی نیم ست تیتانیوم حریم سلطان بهمراه هدیه

خرید پستی و اینترنتی نیم ست تیتانیوم حریم سلطان بهمراه هدیه

خرید پستی و اینترنتی نیم ست تیتانیوم حریم سلطان بهمراه هدیه

خرید جدیدترین نیم ست روز دنیا در یارن

خرید پستی و اینترنتی نیم ست حریم سلطان بهمراهشامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز 2012 در بسته بندی رویایی

در این روز ها همه دنبال نیم ست ها ی حریم سلطان میگردند در این همه محصول زیبا برای زنان خوش سلیقه ایرانی  چیزی که بیش همه بانوان ایرانی را مجذوب خود کرده است وسایلهای  زینتی و لوکسی بود که در سریال حریم سلطان استفاده می شد توسط زنهای سلطان.حال ما شما را غافلگیر میکنیم. با کمتر از 45 هزار تومان تمامی زیور الاتی که در سریال حریم سلطان استفاده می شد را بدست آورید.زیورالات لوکسی مانند : یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز برای فرصتی محدود برای شما عزیزانت عرضه می شود

آقایانی که دنبال یک هدیه مناسب و شیک از دسته جواهرات زینتی هستند اما در این اوضاع بازار نمی توانن تهیه کنن پیشهاد ما نیم ست بسیار زیبای حریم سلطان می باشد . با این هدیه معشوقه خود را خوشحال کنید!!

44 هزار تومان فقط برای 4 محصول شیک

خريد پستي

بری اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید خوشحال میشم راهنمایی تان کنیم

09374662481

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده تفاوت شما در انتخاب هاي شماست بسيار شيك و پر طرفدار ساخت کشور ترکیه بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید در بسته بندی اورجینال و شکیل

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
این نیم ست  از جنس کروم (تیتانیوم) بوده که به هیچ وجه اکسیده نشده و رنگ آن ثابت خواهد ماند و همچنین زنجیر آن مدل کیبل است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.

44 هزار تومان فقط برای 4 محصول شیک

خريد پستي

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید