قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / پهباد ايراني ابابيل در آسمان فلسطين اشغالي (اسرائيل)

پهباد ايراني ابابيل در آسمان فلسطين اشغالي (اسرائيل)

پهباد ايراني ابابيل در آسمان فلسطين اشغالي (اسرائيل)

پهباد ايراني ابابيل در آسمان فلسطين اشغالي (اسرائيل)

جديدترين پهباد رادارگريز ايراني در آسمان اسرائيلي جولان ميدهد

خبري كه همه ما ايرانيها را خوشحال كرد اين بود كه هواپيماهاي بدون سرنشين ايراني مثل ابابيل ميتوانند بدون هيچ ردپاي به داخل اسرائيل نفوذ كرده و به جمع آوري اطلاعات توسط حزب الله لبنان بپردازد.اين هواپيما ها از تكنولوژي بهرمند اند كه به راحتي قابليت شناسايي توسط رادارهاي دشمني چون اسرائيل كه همه تكنولوژي دفاعي و نظامي خود را از آمريكا تهيه ميكنه نيستن.اميدورايم متخصصان ايراني باز هم مثل هميشه قويتر از ديروزشان بشوند.

خبر تكميلي اين خبر از باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از المنار، دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش سخنرانی درباره موضوع پهپاد نفوذ کرده به عمق رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

وی در ابتدا اظهار داشت: موضوع اصلی سخنرانی ام درباره هواپیمای بدون سرنشین وارد شده به عمق رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه پهپاد نفوذ کرده به خاک اسرائیل متعلق به حزب الله لبنان بود، افزود: ما در یک مرحله از تحول عملیاتی در منطقه هستیم که اسرائیلی ها بسیار نگران کرده است.

نصرالله افزود: موضوع این است که حزب الله لبنان یک پهپاد را از طریق دریا بسوی فلسطین اشغالی فرستاد و این پهپاد با عبور از رادارهای رژیم صهیونیستی از بسیاری از نقاط حساس آنها گذشت و بر فراز تاسیسات دیمونا ساقط شد.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو امروز به طور رسمی اعتراف کرد که پهپاد وابسته به حزب الله بوده ، افزود: برای نخستین بار است که حزب الله لبنان به این توانمندی می رسد
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه این پهپاد نمونه ای مشابه از پهپاد مرصاد ساخت ایران است، تاکید کرد: برخلاف برخی نظرات ارائه شده پهپاد روسی نیست و ساخت ایران است و توسط متخصصان حزب الله توسعه داده شده بود.

وی افزود: ساخت این پهپاد و میزان پرواز آن بر فراز رژیم صهیونیستی نشان دهنده میزان پیشرفت نظامی حزب الله است که به حدی رسیده اند که اسرائیل هم به آن آشکارا اعتراف کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: این نشان می دهد که حزب الله بخشی از توانمندی هایش را نشان می دهد و میزان بیشتر آن را مخفی نگه می دارد.

وی تاکید کرد: این آخرین عملیاتی نیست که انجام دادیم و با این پهپاد پیشرفته به ماموریتهای اطلاعاتی بر فراز اسرائیل ادامه می دهیم. در واقع با این پرواز توانستیم قدرت خود را به رخ اسرائیل بکشیم و عملیاتهای غافلگیرکننده تری در انتظار آنها است.

نصرالله افزود: نام این عملیات را به یاد شهید حسین ایوب نام نهادیم که از متخصصان حزب الله در امور نظامی بود و در همین راه نیز به شهادت رسید.

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید