قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / پاسخ سوال شماره 345 تبیان زنجان دوشنبه 15 اسفند

پاسخ سوال شماره 345 تبیان زنجان دوشنبه 15 اسفند

پاسخ سوال شماره 345 تبیان زنجان

دوشنبه 15 اسفند

اولين و بزرگترين وب سايت پاسخگو به

سوالات و مسابقات تبيان زنجان

جواب مسابقات روزانه ي

تبيان زنجان15/12/90

پاسخ به سوالات روزانه تبيان زنجان

پاسخ به سوالات روزانه

تبيان زنجان15/12/90

کدامیک از موارد زیر در طب گیاهی در

تصفیه کبد تاثیرگذار است؟


منبع
تصفیه کبد

غافث، گیاهی است از خانواده رز با گل های زردرنگ که خواص دارویی اش تاریخچه ای قدیمی دارد. گل غافث حاوی ترکیبات مفیدی از جمله فلاوونوئید، تانین و پلی ساکارید است که به دلیل آنتی اکسیدان فراوان از بدن در برابر عوامل زیان آور دفاع می کند.

چای تهیه شده از گل غافث که از مخلوط دو قاشق گل و برگ آن در یک فنجان آب جوشیده پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آماده می شود، چنین خواصی داشته و برای بهبود بسیاری از بیماری ها مفید است.

دم کرده گل غافث، ضد التهاب قوی بوده و بسیاری از عوامل ویروسی را در بدن از بین می برد. هضم غذا را آسان کرده و مشکلات تنفسی برنشیت و آسم را بهبود می بخشد. تحقیقات نشان داده است این نوشیدنی کبد را تصفیه کرده و به همین دلیل عملکرد آن را مؤثرتر می کند.

چای گل غافث، ادرارآور بوده و با شست و شوی بیشتر مجاری ادراری و کلیه، مانع از تجمع باکتری ها می شود. بسیاری از دردهای روماتیسمی و آرتریت پس از مصرف منظم این دم کرده بهتر شده و علائم آن کاهش پیدا می کند.

شست و شوی پوست با استفاده از دم کرده گل غافث باعث ترمیم زخم های پوستی و حفظ طراوت و شادابی آن می شود. این نوشیدنی، خونریزی های سیکل ماهیانه را کاهش داده و درد را تخفیف می دهد. مصرف بیش از اندازه این چای، پوست را حساس کرده و با داروهای تنظیم کننده فشار خون تداخل دارد.

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید