قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / موبایل بانک پارسیان

موبایل بانک پارسیان

موبایل بانک پارسیان

برنامه كاربردی موبایل بانك پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانك در زمینه بانكداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد.

این برنامه كه قابل نصب روی كلیه گوشی های موبایل در برگیرنده فن آوری جاوا و همچنین گوشی های با سیستم عامل Android می باشد، به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات سیستم پرسش و پاسخ بانك پارسیان (SOD) در نظر گرفته شده است. به این ترتیب كه مشتری با دریافت نسخه جاوا 2.1.001برنامه PMB یا نسخه Android 3.1.1 و نصب آن روی گوشی موبایل خود ، می تواند بدون نیاز به ارسال پیامهای كوتاه تقاضا به صورت دستی و تنها با انتخاب منوی مربوطه از روی گوشی خود ، از كلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده نموده و از جزئیات فعالیتهای بانكی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنین امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است.

در نگارشهای بعدی برنامه همراه بانک پارسیان امکانات بیشتری پیش بینی شده است.

راهنمای كاربر استفاده از برنامه PMB

تذکر: جهت نصب نسخه جدید ابتدا لازم به حذف نسخه قبل از گوشی می باشد

لازم به ذكر است كه خدمات PMB بانك پارسیان در تمام ایام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتریان جهت استفاده از سرویسهای خاص انتقال وجه و پرداخت قبض می بایست به شعب بانک پارسیان مراجه نموده و فرم درخواست انتقال وجه همراه بانک پارسیان را تکمیل نمایند.

دریافت نسخه جاوا 2.1.001برنامه PMB
یا نسخه Android 3.1.1

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید