قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فلسفه ی 13 فروردین

فلسفه ی 13 فروردین

فلسفه ی روز 13 فروردین

فلسفه ی 13 فروردین

13به در

درباره ی هامان

جریان استر و خشایارشاه

چرا عدد 13 برای مسیحیت و برای ایرانی ها نحص است

برای مسیحی ها نحص تا این حد که شماره ی صندلی هواپیمای مسحیها عدد 13 را ندارد یعنی یا 12+1 است و یا اصلا  عدد 13 را ندارد یعنی از 12 می پره به 14.

چرا برای من ایرانی 13 نحص است از کتاب تلمود خود یهودی ها:

ما یک پادشاه با فرهنگ و متمدنی داشتیم به اسم کوروش. اون زمان هرکی هرجایی را می رفت میگرفت شمشیر را بالا می برد و می گفت: زبان زبان من دین دین ما جراءت داری بپرست!. کوروش آدمی بود که با روبان میرفت شهرها را میگرفت به طور مثال مصر را اینگونه میگیرد که میفهمن مصری ها گربه می پرستند به همین دلیل روی سپرهای خودشان شکل گربه را می کشند وقتی مصری ها می خواهند بجنگند میبینند روی سپرها عکس خداشون و به همین دلیل منصرف میشند از جنگ و تسلیم کوروش میشوند.عمروعاص همین ماجرای قرآن سرنیزه کردنشون را از همین ماجرا گرفته بود

یهودی قبل از کوروش توسط بوختون نسل آوره شده بودند از کنعان اومده بودند به بابل. کوروش آمد به یهودی ها گفت شما خدای یکتا را می پرستید ما هم خدای یکتا را می پرستیم آزادید هر دینی داشته باشید و دستور میده معبد سلیمان را بار دیگر برای انها می سازند بعد به یهودی ها میگه برگردین یهودی ها نصفشون برمی گردند و نصفشون میمونند در ایران.

بعد از مدتی شخصی یهودی به اسم مردخوای میشه مشاور خشایار شاه که یهودی مخفی و خودشو لو نداده بود.

یه روزی تو جشنهای نوروزی خشایارشاه مست کرده بوده به وشتی که یک زن ایرانی با حیاء بوده میگه بیا از جلوی سپاهیان من لخت رد شو. وقتی وشتی قبول نمکنه اون را از سمت ملکه ایران سلب میکنند.و برای شاه ایران دنبال زن زیبا از 127 ایالت ایران میگردند در این برهه مردخوای دختر برادر خود را به نام هادوسا قالب میکنه هادوسا یهودی به همین دلیل اسمشو عوض میکنه میذاره استر.

وزیر خردمن ایرانی هامان متوجه نفوذ یهودی های مخفی در دربار شاه ایران میشه. میاد به خشایار شاه میگه که زن تو با مشاورت رابطه داره من نمیگم خیانت کرده بهت. اما مشکوکه. طی تحقیقی که مکنند مبینند درسته!

هامان میفهمه که مردخوای یهودی و تمامی یهودی های مخفی در درباراند میاد این حرف را به خشایار شاه جلوی استر میگه و خبر نداره که استر یهودیه! استر خبر را میرسونه به مردخوای و اینطور میشه که حکم قتل هامان و 77 هزار ایرانی در شب سیزده 13 فروردین از خشایارشاه میگیرند!! روز سیزدهم فروردین ماه 15 قوم ایرانی را قتل عام میکنند.77 هزار ایرانی را میکشند که در کتاب خودشون آورده اند حال یه سوالی میشه اونم اینکه اگه دروغ گفتی بقیه کتاباتم دروغه!! و اگه راست گفتی غلط کردین همچین کاری کردین باید جواب بدین!!!!

برای همینه که ما 13 فروردین میریم بیرون چون میترسیم باز هم قتل عام بشیم این درسته نه روز طبیعت که باید روز صهیونیسم ستیزی باید باشه

یهودی روز 13 فروردین هر سال جشن  و عید پوریه مگیرن جشن هامان سوزی مجسمه هامان را با کاه درست میکنند و آتش میزنند و جشن میگرن  روز ایرانی سوزی را

لينک دانلود  |

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید