قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / عسل خالص سبلان (مشگین شهر)

عسل خالص سبلان (مشگین شهر)

15,000 تومان
خريد عسل خالص سبلان (مشگین شهر)

مواد غذايي

شيريني جات

جزئيات :   عسل خالص سبلان (مشگین شهر)


عسل طبیعی سبلان( بهترین و مرغوب ترین و خالص ترین عسل سبلان)

کامل ترین ، بهترین ، طبیعی ترین عسل استان اردبیل شهرستان مشگین شهر و به بیانی دیگر طبیعی ترین عسلی که در کل ایران می توان یافت. بسیار مناسب برای مداوای بیماریهای داخلی، درمان افسردگی، ضعف جنــســی ، استفاده در زیبایی (مصارف داخلی و خارجی) ، درمان بیماری های دستگاه گوارشی، درمان بیماریهای مفاصل و استخوان، تقویت بینایی ، درمان اختلالات دید ، درمان بیماریهای اعصاب و روان ، رفع اضطراب ، درمان بیماری های کبد و کیسه صفرا ، درمان بیماری های قلبی ، درمان بیماری های جنــســی(تقویت جنــســی و افزایش قدرت کمر) ، درمان بیماری های زنان و زایمان ، درمان تحریکات گلو و حلق ، درمان بیماری های کلیه و مجاری ادرار ، درمان بیماری های روده و تنها ماده ضدعفونی کننده خوراکی در بین تمام خوراکیهای جهان ، از بین برنده زگیل ، جوش و ناهمواری های پوست صورت و بدن و به بیانی دیگر غذای معجزه گر زیبایی ، ترمیم فوری زخمها ، تسریع ترمیم سوختگی های پوستی ، تعدادی محدود از دریای خواص عسل طبیعی می باشد.
در باب خواص عسل طبیعی هر چقدر هم که گفته شود باز هم کم می باشد، هیچگونه قصد اغراق در مورد عسل طبیعی نداریم ولی هر شخصی می تواند با مطالعه منابع و کتابهایی که در دسترس دارد به این خواص پی ببرد از این باب کافی است که بدانید:
عسل طبیعی تنها ماده غذایی است که در قرآن کریم به صراحت به آن اشاره شده و حتی سوره ای در باب آن بنام سوره “النحل” نازل شده و از آن به عنوان غذای بشری یاد شده است.
بنا به تحقیقاتی که شده تمام افرادی که در جهان عمری طولانی داشته و به پزشک مراجعه نکرده اند ، در تغذیه آنان عسل طبیعی و سیر قرار داشته است.
حضرت علی (ع): هر شخصی که روزانه یک قاشق عسل طبیعی مصرف نماید، تا آخر عمر روی طبیب (همان دکتر) را نخواهد دید.
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که هر شخصی روزانه یک قاشق عسل طبیعی و یک سیب مصرف نماید ، نمی تواند هیچگونه کـسالـــتی داشته باشد و از جمله اینکه: همیشه شاداب و با انرژی باشد، سلامت باشد، و احساس جوانی و آرامش بکند.
عسل طبیعی سبلان( بهترین و مرغوب ترین و خالص ترین عسل سبلان)
در صورت یکبار خرید مشتری همیشگی ما خواهید بود و هر ماه از ما عسل تازه و صددرصد طبیعی زنبورداران به نام سبلان را خواهید خواست.
ما ادعا می کنیم بهترین عسل را در ایران به بهترین قیمت عرضه می کنیم.
در بسته بندی کاملاً بهداشتی
عسل خالص و طبیعی سبلان مشگین شهر از عطر و طعم ویژه آن که از شهد گل های دامنه سبلان منشاء گرفته است ممتاز و قابل شناسایی است.
توجه : بسیاری از عسل هایی که با نام عسل سبلان در بازار های شمال غرب و تهران عرضه می شود سوء استفاده از نام و کیفیت عسل طبیعی دامنه سبلان مشگین شهر است.
ما تصمیم به عرضه مستقیم عسل خالص سبلان نموده ایم.
عسل مشگین شهر
خطه سر سبز مشگین شهر به دلیل آب و هوای مساعد و وسعت مناطق ییلاقی آن یکی از مهمترین قطب های تولید عسل در کشور می باشد.تنوع گل های این منطقه باعث شده است که عسل تولیدی آن به عنوان طبیعی ترین و مرغوب ترین عسل در میان عسل های موجود شناخته شود.

 

نام كالا : عسل خالص سبلان (مشگین شهر)     قيمت : 15,000 تومان
خريد   عسل خالص سبلان (مشگین شهر)
كد : 1000004     تعداد مشاهده : 5117     وزن : 1000 گرم     فروشنده : ایران شاپ IRAN SHOP

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید