قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دانلود کلیپ گل های بازی بایرن مونیخ و چلسی در سوپر جام فوتبال اروپا ۸ شهریور 92

دانلود کلیپ گل های بازی بایرن مونیخ و چلسی در سوپر جام فوتبال اروپا ۸ شهریور 92

دانلود کلیپ گل های بازی بایرن مونیخ و چلسی در سوپر جام فوتبال اروپا ۸ شهریور 92

Bayern Munich players celebrate with trophy after winning Champions League final soccer match against Borussia Dortmund in London

دانلود کلیپ گل های بازی بایرن مونیخ و چلسی در سوپر جام فوتبال اروپا ۸ شهریور 92

فوتبال برتر – تیم‌های چلسی و بایرن‌مونیخ فینال سوپر جام اروپا را در ورزشگاه ادن آره‌نا برگزار کردند که در پایان بلیرن مونیخ با پیروزی ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی و در مجموع ۷ بر ۶ چلسی را شکست داد و قهرمان شد.

چلسی در این دیدار با ترکیب : پتر چک، گری کاهیل،اشلی کول، برانیسلاو ایوانویچ، داوید لوئیز ، رامیرس، ادن آزار ، فرانک لمپارد ، اسکار ، شورله و فرناندو تورس به میدان آمد.

به گزارش ایسنا؛ بایرن‌مونیخ نیز در این دیدار با ترکیب مانوئل نویر، دانته ، رافینیا ، بواتنگ ،فیلیپ لام، فرانک ریبری، توماس مولر، داوید آلابا، تونی کروس ، ماریو مانژوکیچ و آرین روبن در میدان حاضر شد.

اولین حرکت مسابقه را ادن آزار به وجود آورد که شوت این بازیکن راهی به دروازه بایرن‌مونیخ پیدا نکرد. در ادامه بایرنی‌ها با فرانک ریبری حرکتی را به سمت دروازه چلسی آغاز کردند که شوت این بازیکن فرانسوی نیز از دست رفت.

چلسی دقیقه ۸ به گل رسید . حرکت زیبای ادن آزار باعث شد توپ در سمت راست به شورله برسد، این بازیکن نیز باسانتر خود توپ را به فرناندو تورس رساند تا مهاجم اسپانیایی بی‌درنگ دروازه را باز کند.فیلیپ‌ لام یک دقیقه پس از گل چلسی می‌توانست بازی را برابر کند که موقعیت او از دست رفت.

آرین روبن در دقیقه ۱۵ حرکت عمقی در قلب دفاع چلسی داشت که با هوشیازی آبی های لندن این موقعیت از دست رفت. فرناندو تورس در دقیقه ۱۷ خطرناک ظاهر شد اما ضربه او راهی به دروازه بایرن پیدا نکرد.

بایرنی‌ها در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفتند . فرانک ریبری ۲۴ ساعت پس از آنکه توانست بهترین بازیکن اروپا شود، وروحیه بالایی داشت دو بار دقایق ۲۲ و ۲۹ فرصت این را داشت که بازی را به تساوی بکشاند که در بار اول واکنش چک و بار دوم بی دقتی او، ریبری را ناکام گذاشت.

فرناندو تورس دقیقه ۳۱ جدی‌ترین موقعیت چلسی را از دست داد تا بازی همچنان یک بر صفر به سود شاگردان مورینیو ادامه پیدا کند. توماس مولر در دقیقه ۳۷ می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که تکل گری کاهیل او را در واپسین ثانیه ناکام گذاشت تا نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن‌مونیخ خیلی زود به گل رسید. شوت سنگین و مهارنشدنی ریبری به زیبایی به تور دروازه چلسی نشست تا بازی برابر شود. یک دقیقه بعد این بازیکن می‌توانست گل دوم را بزند که ناکام ماند. بایرنی‌ها سراسر حمله شدند که گل دوم را بزنند . این‌بار ضربه روبن در دقیقه ۵۵ به شکل خطرناکی از دست رفت. دقیقه ۶۴ اسکار نتوانست از اشتباه مرگبار دانته استفاده کنند تا نویر دروازه بایرن را نجات دهد. توپ برگشتی را نیز لمپارد به بالای دروازه زد.

توماس مولر در دقیقه ۶۸ نفوذ خطرناکی به سمت دروازه چلسی داشت که اشلی کول به موقع توپ را به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد اسکار می‌توانست اشتباهش را جبران کند که موفق نبود. بازی در ادامه کمی روند آرامی به خود گرفت تا اینکه دقیقه ۷۸ ضربه سر مدافع پیشتاخته چلسی به دیرک دروازه بایرن اصابت کرد تا بازی همچنان یک بر یک باقی بماند.

ضربه سر داوید لوئیز در دقیقه ۸۵ روی ارسال لمپارد به شکل خطرناکی زده شد که نویر آن را دفع کرد. بلافاصله پس از این حرکت رامیرس روی گوتسه خطا کرد که داور کارت زرد دوم را به این بازیکن داد تا چلسی ۱۰ نفره شود. در ادامه حملات جسته و گریخته دو تیم به جایی نرسید تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و به وقت اضافه برود.

چلسی در وقت اضافه نیمه اول بسیار خوب بازی را شروع کرد و موفق شد به گل برسد. حرکت زیبای ادن آزار و شوت سنگین این بازیکن دروازه نویر را باز کرد تا چلسی ۱۰ نفره دو بر یک جلو بیفتد. در ادامه این نیمه بایرن سراپا حمله شد اما نتوانست از دیوار دفاعی چلسی عبور کند تا وقت اضافه نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود چلسی به پایان برسد.

وقت اضافه نیمه دوم نیز با حملات دامنه‌دار بایرن آغاز شد. ضربه سر خطرناک خاوی مارتینز در دقیقه ۱۰۸ و ماریو مانژوکیچ در دقیقه ۱۰۹ را پتر چک استادانه دفع کرد. مارتینز اسپانیایی در دقیقه ۱۱۳ وارد محوطه جریمه چلسی شد که کاهیل توپ را به بیرون زد.

فرانک ریبری دقیقه ۱۱۷ ضربه کاشته قشنگی زد که چک باز هم درخشید و این توپ را دفع کرد تا اینکه در ثانیه پایانی مسابقه خاوی مارتینز گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت این ضربات پنالتی بود که چهره قهرمان سوپر جام اروپا را نشان داد. بایرن توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ چلسی را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر برد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید