قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود کلیپ گریه کردن مهدی مهدوی کیا در برنامه نود

دانلود کلیپ گریه کردن مهدی مهدوی کیا در برنامه نود

دانلود کلیپ گریه کردن مهدی مهدوی کیا در برنامه نود

فیلم اشک‌های مهدوی‌کیا دربرنامه  90

دانلود رایگان آخرین کلیپ تاثیر گذار برنامه نود 28-12-91

کلیپ جدید و بسیار زیبا از اشکهای غم انگیز مهدی مهدوی کیا در برنامه نود آخر سال که در تاریخ 28-12-91 از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شد آماده دانلود شما عزیزان و سروران و طرفداران فوتبال ایران از سایت دانلود بازان برترین و بهترین سایت دانلود کلیپهای روز کرده ایم.

وقتی مهدوی کیا بازیکن اخلاق سال گریه میکند

آقای مهدی مهدوی کیا که دیشب مهمان برنامه نود 90 بود از خاطرات خودش گفت.نمی دانم چرا دل بازیکن اخلاق کشور چرا اینقدر پر بود که به گریه افتاد.وی در مورد دلایل خداحافظی خود از فوتبال گفت: هیچگاه از نیمکت نشینی و عدم حضور درترکیب اصلی تیم پرسپولیس معترض نبودم، دوست داشتم تا پایان فصل در کنار تیم محبوبم باشم. تمام خانواده من پرسپولیسی هستند و من نیز از زمانی که یاد دارم پرسپولیس بودم و در کودکی آرزو داشتم به همراه برادرم برای دیدن یکی از بازی های پرسپولیس به استادیوم بروم.

مهدوی کیا بهترین تصمیم را گرفتم!

من از لحاظ فنی صحبتی نداشتم چرا که به خودم ایمان دارم، از نظر بدنی نیز مشکلی نداشتم بنابراین تصمیم گرفتم بهترین راه را انتخاب کنم و آن خداحافظی از فوتبال بود. همان جا اعلام کردم از فوتبال خداحافظی می کنم و به همان سادگی که به فوتبال آمدم به همان سادگی نیز از فوتبال می روم، البته تا آخر در کنار تیم پرسپولیس هستم چرا که به کادر فنی قول داده ام.

وقتی که یحیی سر رفاقتی که با مهدوی کیا دارد از پرسپولیس خداحافظی میکند!

یحیی گل محمدی روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ابتدای صحبت هایم خاطره ای از مهدی مهدوی کیا تعریف می کنم؛ یک روز داشتیم در ورزشگاه اکباتان تمرین می کردیم که گفتند یک بازیکن از جوانان به پرسپولیس می آید، آن زمان برای نخستین بار با مهدی تمرین کردم و همان زمان عنوان کردم مهدوی کیا بازیکن بزرگی می شود و اکنون می بینیم که بازیکن بزرگی در کنار ما است.

 وقتی اشکهای مهدوی کیا باعث استعفای سرمربی پرسپولیس میشود

به خاطر اینکه به مهدی ثابت کنم رفاقت را فدای فوتبال نمی کنم همین الان و در این برنامه استعفای خود را از سرمربیگری پرسپولیس اعلام می کنم و از رویانیان می خواهم به فکر یک مربی دیگر باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان که برنامه شما پخش می شود در کرمانشاه منزل برادر خانم خود هستم، وقتی اشک های مهدی را دیدم از خودم بدم آمد و احساس کردم فوتبال ارزش این را ندارد که دل رفیق و برادرم را بشکنم.

 

دانلود کلیپ گریه کردن مرد اخلاق فوتبال ایران

 

منبع خبر

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید