قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دانلود کلیب جشن استقبال از تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی +تصاویر

دانلود کلیب جشن استقبال از تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی +تصاویر

دانلود کلیب جشن استقبال از تیم ملی  بعد از صعود به جام جهانی +تصاویر

25025311914212613811013827103915538120220

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی ساعت 4 صبح از اولسان به سمت بوسان حرکت کردند تا خود را با پرواز چارتر آسمان به آسمان تهران برسانند.

ستارگان آریایی برای پرواز مسافت 70 کلیومتری از اولسان به شهر بوسان را طی می کردند تا خود را آماده پرواز به ایران کنند. فشار شدید بازی باعث شده بود تا خستگی در چهره بازیکنان به وضوح دیده شود. شرایط آب و هوایی نامناسب نیز باعث شد تا پرواز تیم ملی با تاخیر نیم ساعته و در هوایی مه آلود صورت گیرد تا بازیکنان پس از مشکلات فراوان در مسیر تهران قرار گیرند .

اما حال و هوای داخل هواپیما با سفرهای دیگر متفاوت بود. صعودی سخت که باعث شده بود بازیکنان بی خوابی های فراوانی را تحمل کنند و خستگی های شیرین خاموشی محض هواپیما را فرا گیرد تا بازیکنان در تاریکی هواپیما به روزهای روشن فوتبال ایران چشم داشته باشند.

بازیکنان که توانسته بودند حماسه ای جدید در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برسانند در پرواز به استراحت 5 ساعته پرداختند تا خستگی این هفته های پر التهاب را از تن خارج کنند و خود را آماده حضور در جشن ورزشگاه آزادی کنند.

اما این پایان کار نبود و بازیکن ها پس از بیدار شدن به دیدن صحنه های حساس در هواپیما پرداختند که دیدن چندین باره واکنش های رحمان احمدی باعث شد تا امید نمازی بازیکنان را دعوت به تشویق رحمان کند.

201353190553_footbal1-mk

 

1392032820005647_PhotoL

 

اما حال و هوای داخل هواپیما با سفرهای دیگر متفاوت بود. صعودی سخت که باعث شده بود بازیکنان بی خوابی های فراوانی را تحمل کنند و خستگی های شیرین خاموشی محض هواپیما را فرا گیرد تا بازیکنان در تاریکی هواپیما به روزهای روشن فوتبال ایران چشم داشته باشند

نزدیک شدن هواپیمای کاروان ایران باعث شد تا حال و هوای خاصی کاروان ایران فرا بگیرد و هیجان خاصی بیشتر بازیکنان را فرابگیرد. بازیکنانی که بیشترشان اولین باربود که چنین موفقیتی را کسب می کردند.

بالاخره هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران ساعت 13:35 در میان استقبال پرشور هواداران وارد فرودگاه امام خمینی‌ (ره) شد. جمعی از هواداران فوتبال و مشوقان تیم ملی از یکی، دو ساعت پیش خود را به جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی‌ (ره) رساندند تا از ملی‌پوشان افتخار‌آفرین استقبال کنند.

همچنین تعدادی از خانواده‌های ملی‌پوشان فوتبال به همراه جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای خوش‌آمدگویی به کاروان تیم ملی از ساعتی پیش در این جایگاه حضور یافته بودند.

محمد عباسی و علی کفاشیان، نخستین کسانی بودند که از هواپیما خارج شدند. سپس جواد نکونام و کارلوس کی‌روش در حالی که دو سمت پرچم ایران را در دست داشتند، از هواپیما خارج شدند.

در پایین پله‌های هواپیما، جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان و مسئولان منتظر ورود ملی‌پوشان بودند تا با حلقه‌های گل از آن‌ها پذیرایی کنند و ملی پوشان مورد استقبال قرار گرفتتند.

پس از پذیرایی در فرودگاه از ملی پوشان، کاروان ایران به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کرد تا جشنی در ورزشگاه آزادی گرفته شود اما به نظر می رسد خستگی ها ناشی از جشن های خیابانی باعث حضور اندک هواداران در ورزشگاه آزادی شده است.

در طبقه اول حدودا 10 هزار تماشاگر با پرچم‌های ایران نشسته‌اند که همگی در قسمت جایگاه و منطقه‌ای که سایه دارد، نشسته‌اند. هوا به شدت گرم و شدت آفتاب به گونه‌ای است که نشستن روی سکوهای روبه‌رو جایگاه عملا غیرممکن است. مسئولان برگزاری جشن در حال حاضر مشغول چیدن سکوهای برگزاری این برنامه هستند و تماشاگران هم کم و بیش با سرودهایی که در ورزشگاه پخش می‌شود، همراهی می‌کنند.

در قسمتی از زمین چمن تعدادی از مسئولان تدارکات جشن مسئولان دسته‌بندی بادکنک‌های باد شده هستند تا در آغاز برنامه آن‌ها را به هوا بفرستند.

در حالی که کمی مانده به آغاز مراسم استادیوم تقریبا خالی است، بانوانی که قصد داشتند برای تشویق ملی‌پوشان به ورزشگاه بیایند با ممانعت ماموران ورزشگاه مواجه شده و از ورود بازماندند. این بانوان به همراه خانواد‌ه‌هایشان قصد ورود به ورزشگاه داشتند که پس از اطلاع از ممنوعیت این کار با ناراحتی زیاد محل را ترک کردند اما همچنان افراد دیگری هستند که اصرار دارند، اجازه ورود به آنها داده شود.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید