قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دانلود فیلم موهن پیامبر حضرت محمد به صورت کامل نيست

دانلود فیلم موهن پیامبر حضرت محمد به صورت کامل نيست

دانلود فیلم موهن پیامبر حضرت محمد به صورت کامل نيست

دانلود فیلم موهن پیامبر اسلام -فيلمي كه براي ابد نیست و وجود ندارد و همه عوامل توليد و انتشار آن براي ابد نابود خواهد شد.!
دانلود فیلم موهن پیامبر-چیزی که در دسترس نیست

اين چند روز پر كاربردترين كلمه و كلمات محبوب در جستجوي موتورهاي جستوجو كلماتي هم چون دانلود فيلم موهن رسول الله ,دانلود فيلم كامل توهين به رسول خدا,دانلود با لينك مستقيم فيلم موهن پيامبر خدا,دانلود رايگان فيلم توهين با حضرت محمد ص و داستان فيلم موهن پيامبر و يا جزئيات فيلم اهانت به پيامبر اسلام و … در صدر جستوجوهاي ايرانيان بوده است.

حال چرا ما خواستار ديدن چنين فيلمي هستيم !!؟؟؟

جزئيات جديدي از فيلم موهن پيامبر (فيلم اهانت به پيامبر اسلام)

زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (به زبان انگلیسی و نیز با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی “یوتیوب” منتشر گردیده است.
داستان فیلم

این فیلم با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود. در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.
فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(ص) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل (که از بیان آنها معذوریم)، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(ص)، دین اسلام را به عنوان “سرطان” و مسلمانان را افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی نشان می دهد.

گذشته از صحنه‏ های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از شیطنتهای فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏ گر معرفی کرده است و در صحنه ای از فیلم یک زن سالخورده به نحو عجیبی شکنجه می شود؛ در حالی که در تاریخ اسلام چنین چیزی مشاهده نمی شود. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در “گوانتانامو” و “ابوغریب” مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد.

در این فیلم نقش پیامبر(ص) را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری کمدی و توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است تا نزول وحی بر پیامبر(ص) را دروغ معرفی کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در توصیف این فیلم نوشت: فیلم “برائت از مسلمانان” یک فیلم سیاسی و نه مذهبی است و در آن از اسلام به عنوان سرطان یاد شده است.

اصلا لينك دانلود چنين فيلمي به خاطر ترس از مسلمانان جهان وجود ندارد

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید