قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خرید پستی بازی max payne 3 دانلود بازان

خرید پستی بازی max payne 3 دانلود بازان

خرید پستی بازی max payne 3 دانلود بازان

خرید پستی بازی  max payne 3 ارزان و اورجینال

 

max payne 3

مژده مژده مکس پین ۳

max payne 3 رسید خبری خوش برای طرفداران ودوست داران مکس پین …پس از ۶ سال انتظار بالاخره Rockstar تصمیم گرفت نسخه سوم بازی محبوب Max Payne را بسازد , شاید باور نکنید اما محبوب ترین بازی همانا مکس پین است این بازی محبوب که از روی آن فیلم سینمایی نیز ساخته شده است تقدیم به علاقه مندان
زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود.در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

قیمت :10000 تومان

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :

” مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید … ”

 

قیمت :10000 تومان


Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .امکانات :
–    موتور تیر انداری حرفه ای برای تیر اندازی دقیق
–    افکت های حرفه ای Bullet Time و Shootedge
–    یکپارچگی کامل با سیستم رفتاری حرکتی Euphoria برای حرکات واقع گرایانه شخصیت ها
–    داستان پیچیده و زیبا که مکس پین را به یکی از زیباترین شخصیت های بازی های کامپیوتری تبدیل می کند.
–    گرافیک خیره کننده و با جزئیات فراوان
–    علاوه بر بازی یک نفره ،  Max Payne 3 اولین سری از این بازی ها می باشد که روش بازی دو نفره نیز در آن وجود دارد. این روش به صورت آنلاین بوده و دارای تمامی ویژگی های بصری و گیم پلی بازی تک نفره است. این روش دارای حالت های سنتی مختلفی بوده و شما می توانید از تم های مخلتف آن یکی را انتخاب کنید.
–    نشانه گیری و هدف گیری حرفه ای و پروسه های انیمیشن برای شلیک دقیق و روان
–    تعداد زیادی اسلحه طراحی شده با جزئیات بالا
–    فیزیک ذرات حرفه ای برای نبردهای سنگین تر اندازی
–    بازی دو نفره معتاد کننده در جو بازی یک نفره

ویژگی های گرافیکی این نسخه :


–    رزولوشن صفحه قابل کشش است و تنها به دستگاه کاربر بستگی دارد
–    پشتیبانی از 3 تا 6 مانیتور
–    گزینه های مختلف حذف پله پگی برای چیپ های مختلف
–    انعکاس های قابل کشش با پشتیبانی از MSAA
–    کیفیت آب با قابلیت کشش
–    کیفیت سایه ها با قابلیت کشش
–    جزئیات شخصیت ها و وسایل نقلیه به صورت چشمگیری افزایش یافته که باعث افزایش  کیفیت تصویری بازی می شود.
–    کیفیت بالا تکسچرا با قابلیت کشش برای افزایش کیفیت تصویری
–    و …

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید