قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / جديدترين تصاوير از كارگردان و عوامل اصلي پشت پرده فيلم موهن آمريكايي_صهيونيستي

جديدترين تصاوير از كارگردان و عوامل اصلي پشت پرده فيلم موهن آمريكايي_صهيونيستي

جديدترين تصاوير از كارگردان و عوامل اصلي پشت پرده فيلم موهن آمريكايي_صهيونيستي

بازيگران فيلم موهن که حدود 80 نفر بوده‌اند در بيانيه‌اي ادعا کرده‌اند که فيلم‌نامه تغيير کرده و صداهاي آن‌ها نيز جايگزين شده بوده است.

به گفته يکي از بازيگران اين فيلم: در ابتدا فيلم‌نامه چيز ديگري بوده است و حتي نام آن هم چيزي ديگر بوده و نامي از پيامبر اسلام و مقدسات اسلامي در آن نبوده است.

در اين بيانيه تمامي بازيگران فيلم، عذر  خواهي کرده و از اتفاقات افتاده کمال تاسف را داشته‌اند. 

در زير به مشخصات کامل افراد پشت پرده فيلم موهن ضد آمريکايي و سوابق آن‌ها اشاره شده است:

سام باسيل

در روز سه شنبه شخصي با نام سام باسيل با خبرگزاري آسوشيتد پرس و وال‌استريت ژورنال مصاحبه کرد و خود را سازنده فيلم موهن اعلام کرد. بنا به گفته وي، او ساکن کاليفرنيا و ساختمان‌ساز است، وي ادعا کرده است که نويسنده و کارگردان اين فيلم است.

براساس گفته‌هاي باسيل، وي فردي آمريکايي- اسراييلي است که فيلم موهن را سال گذشته ساخته است. اما وزير خارجه رژيم صهيونيستي، هرگونه رابطه شهروندي سام باسيل با سرزمين‌هاي اشغالي را تکذيب کرده است. بنا به گزارشات، هزينه مالي اين فيلم توسط 100 يهودي تامين شده است که حدود 5 ميليون دلار مي‌باشد.

بر اساس تحقيقات انجام شده هيچ مدرک خاصي از سام باسيل يافت نشده است، حتي به گفته برخي منابع اين نام ساختگي بوده و سام باسيلي وجود ندارد. استيو کلين يکي از مشاوران فيلم نيز مدعي شده است که سام باسيل نه يهودي است و نه اسراييلي. اين شخص کاملا گم‌نام است.

گفته مي شود باسيل يک مسيحي قبطي بوده و  در تماس تلفني با يکي از اعضاي فيلم، او گفته است که به اسکندريه مصر رفته تا براي فيلم پول جمع‌آوري کند.

اما سام باسيل واقعي کيست؟

نيکولا باسلي ناکولا(Nakoula Basseley Nakoula)

بنا به گفته مقامات آمريکايي، ناکولا نويسنده و کارگردان فيلم موهن است. در مصاحبه‌اي که آْسوشيتدپرس با اين فرد داشته است، وي خود را ناکولا ناکولا معرفي کرده است. وقتي که خبرنگار آسوشيتدپرس از او مي‌خواهد تا گواهينامه خود را براي تاييد هويت نشان دهد ناکولا انگشت خود را روي نام مياني خود ” باسلي” مي‌گذارد تا شناخته نشود. Basseley  از لحاظ آوايي با نام “باسيل” شباهت زيادي دارد. در طول مصاحبه ناکولا داشتن هرگونه رابطه با باسيل را انکار کرده است.

به گفته ناکولا او تنها در بخشي از فيلم هم‌کاري داشته است. آسوشيتدپرس درپي تحقيقات محلي متوجه مي‌شود که شماره تلفن که مردي که خود را باسيل معرفي کرده دقيقا در همان آدرسي است که خبرنگار آسوشيتدپرس با ناکولا مصاحبه کرد.

گفتني است که ناکولا سابقه کيفري دارد. به گفته مقامات قضايي فدرال، او در يک کلاهبرداري از حساب‌هاي بانکي شرکت داشته است که شماره‌هاي تامين اجتماعي را به سرقت مي‌برده‌اند. سپس وي پول را از حساب‌هاي سرقتي برداشت کرده و به حساب‌هاي ديگر خود واريز مي‌کرده است.

بنابه گقته پليس وي نام‌هاي جعلي بسياري دارد از قبيل مارک باسلي يوسف، يوسف ام. باسلي، نيکولا

اگر نگاهي دقيق به نام‌ها بي‌اندازيم متوجه شباهت آن با نام BACILE مي‌شويم.

ناکولا در سال 2010  به کلاهبرداري محکوم و به پرداخت 790هزار دلار جريمه و 21 ماه زندان و محروم از استفاده از اينترنت به مدت 5 سال شد. گفتني است که وي داستان فيلم موهن را در زندان نوشته است.

 روز پنج‌شنبه مقامات پليس آمريکا تاييد کردند که ناکولا همان سام باسيل بوده و نويسنده و کارگردان فيلم موهن ضداسلامي است.

استيو کلين(Steve Klein)

کلين که گفته مي‌شود مشاور فيلم‌نامه بوده است، مي‌گويد او نام واقعي سام باسيل را نمي‌داند،‌اما ادعا کرده است که باسيل از وي براي همکاري در فيلم درخواست کمک کرده است. دليل انتخاب وي اين بوده است که استيو کلين با گروه‌هاي افراطي مسيحي در جنوب کاليفرنيا رابطه داشته است. او که يک نظامي در زمان جنگ ويتنام بوده است موسسه Courageous Christians United‌را تاسيس کرد، موسسه‌اي افراطي و ضد اسلامي. او هم‌اکنون رييس موسسه Concerned Citizens for the First Amendment است که اين گروه نيز در کاليفرنيا فعال بوده و افراطي و ضد اسلامي است. اين گروه به تازگي با کميته‌اي مسيحي افراطي همکاري داشته است که در مدارس کاليفرنيا حضور داشته و به پيامبر اسلام توهين مي‌كرده‌اند.

گفته مِي‌شود  وي به دنبال ترويج رعب و وحشت ميان جوانان آمريکايي از اسلام بوده و به مدارس کاليفرنيا مي‌رود و عليه اسلام صحبت مي‌کند. اين قبطي افراطي، مسيحيان خاورميانه و شمال آفريقا را تشويق به اقدامات نظامي عليه مسلمانان مي‌کند.

بنا به گزارشات، او به مناطق مختلف سفر مي‌کند و مردم را به اقدامات نظامي عليه مسلمانان وا مي‌دارد.کلين در يکي از سخنراني‌هاي ضد اسلامي خود در مارس 2011  گفت: ” ‌چرا مابايد مثل زن‌ها رفتار کنيم؟ چرا بايد بترسيم؟ ما از خدا حکم داريم تا از شما حفاظت کنيم؟ چرا اجازه نمي دهيم ما کار خود را بکنيم( قتل مسلمان‌ها)؟

در مصاحبه‌اي با پايگاه تحليلي آتلانتيک، کلين به خود افتخار کرده که به دنبال شکار مسلمانان است:

” بعد از يازده سپتامبر من به دنبال تروريست‌ها گشتم و آن ها را نيز پيدا کردم، خيلي آسان بود. سام باسيل درباره من تحقيق کرد و به سراغ من آمد. مسيحيان خاور‌ميانه و جوامع يهودي به من اعتماد دارند.

او در صفحه فيس بوک خود در سال 2011 نوشت: ما با اسلام در حال جنگ هستيم، اين جنگ تا پاي مرگ ادامه دارد و ما بايد آماده باشيم”.

او در يکي از پست‌هاي فيس بوک خود در اقدامي توهين آميز اسلام را به “سرطان تشبيه کرده و ادعا کرده است که جنگي مقدس در راه بوده که نشانه‌هاي آن را مي‌توان در همه جا پيدا کرد”. او از سال 1997 آغاز جنگ مقدس خود را عليه اسلام شروع کرده است و دائما در بيرون مدارس اسلامي و مساجد پلاکاردهايي در دست داشته و به مسلمانان توهين مي‌کند.

به نظر مي‌رسد کلين به دنبال ايجاد خشونت و جنگ ميان مسلمانان مسيحيان است. او زماني که تري جونز اقدام به اتش زدن قرآن کرد از وي حمايت کرد. اين فرد افراطي در مدارس کاليفرنيا به دنبال تهييج دانش‌آموزان و ترس در ميان آن‌ها از اسلام است.

به گفته وي: اگر کودکان مي‌خواهند بجنگند، ان‌ها خطر اسلام را درک کرده‌اند. من مي‌توانم خون‌ريزي‌ها را ببينم، زمان بزرگي در راه است.

به گفته کلين، فيلم موهن در در سال 2012 فيلم‌برداري شده که مورد حمايت مسيحيان خاور ميانه نيز بوده است.

استيو در مصاحبه‌اي با روزنامه ديلي ميل انگليس گفت: کساني‌که سفر آمريکا را کشتند گناهکارند نه من، کساني که دست به تظاهرات زده و سفارت آمريکا را تسخير مي کند بايد احساس شرم کنند نه من.

تري جونز

يکي ديگر از افراد پشت پرده  فيلم موهن ضداسلامي، تري جونز كشيش افراطي و قرآن سوز معروف است. او به خاطر اقدامات ضد اسلامي خود در آمريکا معروف بوده و يکي از حاميان اصلي اين فيلم است. به گفته وي او فيلم را در ياد بود 11 سپتامبر در يکي از سخنراني‌هاي خود  به نمايش گذاشت.

در خطابه‌اي که جونز براي روزنامه تايم فرستاد نوشت: ما به تهيه کننده فيلم کمک کرده ايم تا آن را توزيع کند.

او در سال 2010 قصد سوزاندن قرآن را داشت که با درخواست‌هاي مقامات آمريکايي آن را لغو کرد. اما بعدا در سال 2011 دست به اين اقدام  شنيع زد.

جنوز در متني از اين فيلم موهن تقدير کرده است:‌

اين اعتراضاتي که  شده است به خاطر خود فيلم نيست بلکه، به خاطر کاري است که ما انجام داده‌ايم و به کار خود ادامه خواهيم داد.

موريس صادق(Moris Sadek)

فعال مصري مسيحي قبطي که فيلم موهن را در وب‌لاگ شخصي خود به نمايش گذاشت. اين افراطي مصري که در واشنگتن زندگي مي‌کند به آسوشيتدپرس گفت: اين فيلم را به نمايش گذاشته است تا مشکل قبطي‌ها و رنج آن‌ها از مسلمانان را  نشان دهد. صادق که يکي از دوستان نزديک تري جونز است ، قرار بود تا از طريق رابطه‌هاي خود اين فيلم را در تلويزيون‌هاي مصر به نمايش بگذارد. او فردي ضداسلامي بوده و عضو اصلي جامعه قبطيان آمريکا است. او در مصاحبه‌اي با رويترز هدف خود از نمايش فيلم را نشان دادن خطر اسلام براي مسيحيت اعلام کرده است. بعد از اينکه او فيلم را در وب‌لاگ خود به نمايش گذاشت آسوشيتدپري گزارش داد که قرار است مصري ها تظاهرات گسترده‌اي را برپا کنند.باشگاه خبرنگاران

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید