قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / آهنگ جدید علی لهراسبی برای المپیک

آهنگ جدید علی لهراسبی برای المپیک

شهاب اکبری، علی لهراسبی و حسین قربانپور و آهنگی برای المپیک

شهاب اکبری، علی لهراسبی و حسین قربانپور و آهنگی برای المپیک

موسیقی ما- لی لا رضایی: آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی کشورمان از انتشار قطعه‌ای به مناسبت المپیک خبرداد و گفت: مراحل تولید این قطعه به پایان رسیده و از رسانه ملی پخش خواهد شد.

شهاب اکبری, علی لهراسبی, حسین قربانپور

شهاب اکبری در گفتگو با موسیقی ما گفت: قطعه المپیک به خوانندگی علی لهراسبی و آهنگسازی حسین قربانپو با تنظیم من آماده پخش شده و از تلویزیون و از شبکه‌های مختلف آن برای افتخارآفرینی‌های ایرانی‌ها در این دوره از المپیک پخش خواهد شد.

وی افزود: ترانه این قطعه را عبدالجبار کاکایی و حسین قربانپور مشترکا سروده‌اند و من تنظیم متفاوتی را بر روی آن انجام داده‌ام. این قطعه به سفارش شرکت ایرانسل برای المپیک ساخته شده و در صورت هر افتخار آفرینی ورزشکاران حاضر در المپیک پخش می‌شود.

اکبری در خصوص آلبوم حباب محسن یگانه که در آن به عنوان تنظیم کننده حضور دارد، گفت: این آلبوم مراحل پایانی خود را طی کرده و بعداز ایام مبارک ماه رمضان منتشر و پخش خواهد شد. در این آلبوم من به تنظیم ۴ قطعه پرداخته‌ام. این آلبوم مراحل قانونی و روال طبیعی خود را طی می‌کند و تاخیری در انتشار آن نیست.

تنظیم کننده آهنگهای محسن چاوشی در ادامه خاطر نشان کرد: آلبوم «سیزده» با صدای محسن چاوشی نیز با ۸ تنظیم من آماده انتشار است که با توجه به قولی که به ما داده شده، به امید خدا تا پایان تابستان وارد بازار موسیقی خواهد شد.

منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید