قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / آموزش زبان انگلیسی:خرید اینترنتی نسخه ۳ نرم افزار رزتا استون

آموزش زبان انگلیسی:خرید اینترنتی نسخه ۳ نرم افزار رزتا استون

آموزش زبان انگلیسی:خرید اینترنتی نسخه ۳ نرم افزار رزتا استون
آموزش زبان انگلیسی را با روش های جدید بیاموزید.

خرید اینترنتی نرم افزار آموزش انگلیسی رزتا استون + آلمان

با قیمت ارزان و مناسب

هدف اصلی و اساسی رزتا استون این است که یک راه حل اساسی برای یادگیری زبان را در اختیارمان گذارد تا زندگی و جهان پیرامونمان بهتر بشناسیم.در راستای انجام این هدف نسخه ۳ از این مجموعه نرم افزار به تازگی منتشر شده است .نسخه ۳ رزتا استون یک روش جدید در آموزش زبان است. این نسخه از رزتا استون با شتاب همراه با شتاب بخشیدن به سرعت یادگیری به مهارت های شما به طور هوشمند امتیاز می دهد.

قابلیت های جدید این نسخه شامل تکنولوژی تشخیص صدا و سخنران است که صدای کاربران را با تلفظ صحیح کلمات مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق هشدار می دهد. همچنین منحنی ها و گزارشاتی از پیشرفت زبان آموز در اختیار می گذارد که بدین ترتیب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روی چه مهارت هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کند.

شما از کار کردن با رزتا استون احساس خستگی نخواهید کرد چرا که این نرم افزار برای یادگیری زبان شما را تحت فشار قرار نمی دهد بلکه با به وجود آوردن محیطی جذاب و مفرح از لحظه لحظه زمان شما کمال استفاده را می برد چرا که زمان کاربر برای رزتا استون از اهمیت بالایی برخوردار است.

زبان هایی که به طور رسمی از سوی رزتا استون در نسخه جدید منتشر شده اند. آموزش زبان انگلیسی در سه سطح(مقدماتی ، متوسط و پیشرفته) به گویش های بریتانیایی و آمریکایی

 

آنچه با Rosetta Stone می آموزید :

دو زبان انگلیسی و آلمانی در ۵ سطح ، درک روزمره یک زبان ، از طریق فعالیت های مبتنی بر مهارت های شنیدن و خواندن به سرعت به این مهم دست خواهید یافت

نرم افزار روزتا استون با استفاده از ترکیبی از تصاویر، متن، صدا و، با سطوح دشواری در افزایش پیشرفت دانش آموز، به منظور آموزش اصطلاحات واژگان مختلف و توابع دستوری به طور مستقیم، بدون تمرین و مشق دادن و یا ترجمه ، تاثیرات چشم گیری داشته است . به این روش “غوطه وری دینامیک” گفته می شود.این شرکت در حال حاضر دارای دفاتری در سراسر جهان، از جمله لندن، مونیخ، توکیو، سئول، و بولدر، ایالت کلرادومی باشد.

خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید. خرید پستی کنید و مبلغ را در درب منزل پرداخت کنید.

روش خرید : برای خریداین نرم افزار رزتا استون  پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

مبلغ ۵۵۰۰ تومان|تعداد: ۱ dvd

درباره ی 6190

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید