قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / دانلود بازی کم حجم جدید و پرطرفدار جک چرخ دنده ای Gear Jack

دانلود بازی کم حجم جدید و پرطرفدار جک چرخ دنده ای Gear Jack

دانلود بازی کم حجم جدید و پرطرفدار جک چرخ دنده ای Gear Jack

bazi-kam-hajm-jadid-Gear-Jack2013

دانلود بازی کم حجم جدید متفاوت و محبوب جک چرخ دنده ای Gear Jackبرای کامپیوتر

Gear Jack یک بازی کم حجم جدید وبا طراحی متفاوت و بسیار جذاب است. برخلاف سایر بازی هایی که علارقم گرافیک بالا و حجم بالا نتوانستند بازخور خوبی داشته و طرفداران زیادی برای خود جلب کنند با داشتن گرافیک قابل قبول و حجم کم خود طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است.

بعد از اینکه این بازی برای سیستم عامل اندروئد طراحی و ساخته شد به دلیل محبوبیتی که در میان گیم پلیرها کسب کرد نسخه ی کامیوتری ان نیز ساخته و به بازار عرضه گردید

جزییات بازی جک چرخ دنده ای Gear Jack

این بازی در یک محیط چرخ دنده ای که از لوله ها و قطعات فلزی ساخته شده است اجرا میشود.این بازی فکری که مراحل راز الود و مرموزی دارد به گونه ای است که برای عبور از مراحل مختلف ان و رسیدن به مراحل بالاتر باید از قدرت تفکر خود استفاده کنید.

مراحل این بازی توسط جک طی خواهد شد شما باید جک را یاری کنید تا با موفقیت مراحل مختلف بازی را که مرحله به مرحله سختر میشود و موانع مختلفی بر سر راه قرار میگیرد پشت سر میگذارد جک باید بتواند از موانعی سخت و هیجان انگیزی مانند پل های شکسته , سطوح لعزنده , مکان های تاریک و…عبور کند و برای این کار به کمک گیمر نیاز دارد.

بازی کم حجم جدید جک چرخ دنده ای برای

Gear Jackیک بازی کم حجم جدید و فکری برای کامپیوتر ات که در یک محیط چرخدنده ای و با مراحل بسیار مرموز و هیجان انگیز توسط رباتی به نام جک چرخ دنده ای اجرا میشود این بازی به صورت رایگام و با لینک مستقیم برای دانلود در سایت دانلود بازان قرار گرفته است.

دانلود بازی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دانلود رایگان برنامه آموزش بازیابی اکانت …

پاسخی بگذارید