قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / دانلود اهنگ «۶۰ ثانیه» با صدای بهادر خادمی

دانلود اهنگ «۶۰ ثانیه» با صدای بهادر خادمی

دانلود اهنگ «۶۰ ثانیه» با صدای بهادر خادمی

بهادر خادمی: «60 ثانیه» ادغام موسیقی شرق و غرب است

موسیقی ما –  «۶۰ ثانیه» عنوان آلبومی است که با صدای بهادر خادمی به تازگی منتشر و راهی بازار شد، این آلبوم شامل ۸ قطعه است. بهادر خادمی طی گفتگویی در خصوص آلبومش گفت: اولین گام، برگزیدن استایل مناسب و متفاوت برای خواننده اثر بود. در این استایل که متفاوت با خوانندگان دیگر است سعی شده به نوعی موسیقی مدرن (الکترونیک) و موسیقی کلاسیک غربی و شرقی ادغام شود. «۶۰ ثانیه» شامل ۸ قطعه با عنوان «قسمت»، «برام سخته»، «۶۰ ثانیه»، «چشماتو واکن»، «آدما»، «حس خدا»، «من و تو»، و «من و خدا» است.

بهادر در ادامه افزود: ترانه‌های ۶۰ ثانیه را رضا دارایی، زهیر عفراوی و امیره سعیدی سروده‌اند.

وی از بزرگان موسیقی پاپ که در این آلبوم همکاری داشته‌اند از جمله رضا دارایی، امید حجت، بابک ریاحی‌پور، پیام طونی، میثم مروستی، فیروز ویسانلو، امید حاجیلی، همایون نصیری، ایمان حجت و حمید رضا آداب یاد کرد و گفت: تمام سعی و تلاش گروه این بود که با وسواس خاصی ملودی و تنظیم قطعات تهیه شود.

خادمی موسیقی را زیبا‌ترین قالب اشاعه فرهنگ و تمدن دانست و گفت: موسیقی عصاره عشق و گزیده احساس یا به عبارتی بیانگر احساسات درونی در قالب اصوات است.

بهادر معتقد است موسیقی پاپ کشورمان در تنظیم خیلی پیشرفت داشته و ملودی کم آورده است و همین موضوع باعث شده آلبوم‌ها تنظیم محور شوند و در حال حاضر هیچ چیز به اندازه رتیم در موسیقی تأثیر ندارد.

خادمی درمورد دیدگاهش به اوضاع احوال موسیقی گفت: موسیقی پاپ امروز ما دچار دگرگونی و سردگمی است و به دنبال معناست و حقیقت را گم کرده، متأسفانه ما به موسیقی اهمیت نداده‌ایم و این طبیعی است وقتی سبک پاپ را مدام به چالش بکشانیم، مسیر مشخص را گم می‌کنیم و به بیراهه می‌رویم.

دانلود آهنگ روح الله داداشی

درباره ی

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98

دانلود آهنگ جدید شاد عاشقانه سینا درخشنده به نام حواس پرت 98 دانلود آهنگ جدید …

پاسخی بگذارید